tirsdag 18. mai 2010

No livnar det i lundar, no lauvast det i li...

Da var det tilbake til striskjorte og havrelefse etter å hatt mange dager fri med kaker og alskens godt. Vestpå var det godt vær, grønne bakker og masse blomster. Morelletrærne stod allerede i blomst.
Tilbake på skolen og jeg starter med datatrøbbel. Får ikke kontakt med katalogen min og derfor skriver jeg et innlegg her istedet for å gjøre det jeg først hadde tenkt å gjøre... Det er lett å bli satt ut av at teknikken ikke fungerer, og hver gang tenker jeg på hvor utrolig avhengige vi er av at alt virker når det skal. Eller kanskje hvor avhengige vi føler oss, alle de andre ingrediensene er jo på plass. Elevene, bøkene, lærerne... så det går nok bra i dag også :)
Dessuten er det vår!

1 kommentar:

  1. Ja, ER det vår, Gerda?
    Jeg tror verbet må være BLIR... 1 grad er ikke mye.
    Lykke til med innspurten dette skoleåret!
    Horten og sjøen venter på bibliotekaren fra Lillehammer!

    SvarSlett