tirsdag 1. mars 2011

Vinterferie

...finnes det i hele verden noe mer stille enn en skole uten elever og lærere? Det føles rart å være her nesten helt alene. Nå er det sånn i vår skolebiblioteksverden at det noen ganger kan være godt å ha litt tid på jobb og biblioteket faktisk er stengt. Da kan det ryddes, ordnes med tall til statistikken som vi lurer på når skal sendes inn og andre morsomme ;) ting som ellers fort blir glemt eller oversett i hverdagen.
Heldigvis skal jeg også ha vinterferie fra i morgen og nå har jeg valgt meg ut to bøker som jeg håper er spennende: Ondskapens hjerte av Chelsea Cain (helt ny forfatter for meg) og morsom: Turist av Nirpal Singh Dhaliwal (også ukjent forfatter). I tillegg ligger En dåre fri av Beate Grimsrud hjemme og venter. Som dere forstår er jeg rustet også for dårlig vær, men akkurat nå skinner sola og jeg er på vei ut...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar